Informacije

Najpogostejša vprašanja

Kako lahko oddam naročilo?
Od leta 2021 obratujemo izključno kot spletna platforma, zato naročila sprejemamo samo preko spletne trgovine.
Na kakšen način lahko plačam?
Plačate lahko po povzetju, torej kurirju ob dostavi paketa, ali po predračunu z nakazilom na naš TRR.
Kakšen je strošek dostave?
Strošek dostave preko dostavne službe GLS je 4.90€, neodvisno od vrednosti nakupa.
Ali je dostava možna tudi v tujino?
Žal ne, dostava naročila je mogoča samo na območju Slovenije.
Kdaj bom prejel naročene artikle?
Naročila za izdelke, ki so na zalogi, praviloma odpošljemo v roku treh delovnih dni. Ko je naročilo odposlano, je v večini primerov na dostavi že naslednji delovni dan. Dostava se izvaja samo med tednom.
Ali je možen osebni prevzem?
Osebni prevzem žal ni možen. Naročene artikle vam dostavimo na dom z dostavno službo GLS.
Ali imate tudi fizično trgovino, kjer si lahko izdelke ogledam?
Žal ne, INLED.si obratuje izključno kot spletna platforma, zato fizične trgovine nimamo. Se pa trudimo, da vam naše artikle približamo z natančnim opisom tehničnih podatkov in kvalitetnimi slikami.
Ali je možno izdelke vrniti, če ne ustrezajo?
Da, izdelke lahko vrnete v 30 dneh od dneva prevzema. Edini pogoj je vračilo z embalažo izdelka.
Ali imajo izdelki garancijo?
Da, izdelki imajo garancijo, ta je napisana pod tehničnimi podatki vsakega izdelka.
Kakšen je postopek vračila nedelujočega ali neustreznega izdelka?
Če želite reklamirati artikle, nam jih preprosto pošljite po pošti na naš naslov: INLED d.o.o., Ulica bratov Vošnjakov 4, 3000 Celje. Prosimo vas, da zraven priložite račun in pripišete/napišete razlog zakaj jih reklamirate.

Tehnična vprašanja in individualne ponudbe

Od leta 2023 obratujemo izključno kot spletna platforma, storitev tehničnega svetovanja in izdelave individualnih ponudb ne nudimo več.

Veleprodaja

Naročila na pravne osebe in podjetja so mogoče kar preko spletne trgovine, podatke podjetja lahko vpišete v zadnjem koraku pri oddaji naročila. Zaradi zagotavljanja najbolj ugodnih cen, dodatni popusti na cene niso mogoči.

Spremembe naročil, preverjanje statusa in izdaja računov

V kolikor ste naročilo že oddali, ampak bi radi spremenili količino, preklicali naročilo, ali imeli dodatno opombo, lahko enostavno kar odgovorite na email, ki ste ga prejeli kot potrditev naročila. V kolikor vas zanima status vašega naročila, ali pa bi želeli za vaše naročilo prejeti duplikat računa, nam prosim pišite na narocila@inled.si in odgovorili vam bomo v najkrajšem možnem času.

Vračila blaga in odstop od nakupa

Kot kupec imate pravico, da lahko izdelke v roku 30 dni od dneva nakupa vrnete in vrnemo vam kupnino. Edini pogoj je, da so izdelki nepoškodovani in zapakirani v originalni embalaži. Izdelke lahko vrnete po pošti na naslov: INLED d.o.o., ul. bratov Vošnjakov 4, 3000 Celje, s priloženim obrazcem za vračilo, ki ga lahko najdete tukaj. Osebno vračilo izdelkov ni mogoče, saj je na naslovu sedež podjetja, ne pa tudi poslovalnica.

Garancija in menjava okvarjenih izdelkov

Vsi izdelki v ponudbi imajo garancijo, ki pa jo v primeru okvare uveljavljate tako, da nam pošljete email na reklamacije@inled.si. V emailu navedite številko naročila ali računa in na kratko opišite težavo z izdelkom. Naš referent vam bo svetoval pri odpravi težave ali opravil reklamacijski zapisnik in zamenjal okvarjeni izdelek.


Osebna izkaznica

INLED trgovina in storitve d.o.o.
(Ogled in nakup izdelkov na tem naslovu ni mogoč, ampak samo preko spleta)
Ulica Bratov Vošnjakov 4
3000 Celje
Slovenija

Davčna številka: SI58999396 (smo zavezanec za DDV)
Matična številka: 3937984000

TRR: SI56 6100 0002 6494 733 (DH d.d.)
TRR: SI56 0400 1004 9993 207 (NKBM d.d.)
TRR: SI56 1010 0005 5430 257 (INTESA SANPAOLO d.d.)